اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار ارسال شکلک های بیشتر در یاهو مسنجر YahooFriend! v1.1.2

حتمآ اکثر شما نرم افزار معروف یاهو مسنجر را می شناسید و شاید هم روزانه چندین ساعت از آن برای چت و گفتگو با دوستان خود استفاده می کنید. همانطور که می دانید این نرم افزار علاوه بر امکان برقراری ارتباط میان کاربران عضو سایت یاهو، دارای امکانات فراوان دیگری می باشد. یکی از این امکانات بسیار جالب که اکثر افراد از آن در هنگام چت استفاده می کنند شکلک های کوچکی است که برای درک بهتر احساسات در این نرم افزار قرار گرفته و شما با استفاده از هر کدام از آنها می توانید حس خود را بهتر به دوستانتان ابراز کنید. در پنجره ی چت تعداد محدودی از این انیمشن ها قرار گرفته که البته برخی دیگر از این شکلک ها به صورت مخفی هستند و میتوان با تایپ کد مربوطه به آنها دسترسی داشت.

نرم افزارYahooFriend!i یک نرم افزار بسیار جالب و پرکاربرد برای کسانی است که دوست دارند از شکلک ها و متن های بیشتری در یاهو مسنجر استفاده کنند. در واقع در این نرم افزار علاوه بر شکلک های مخفی یاهو مسنجر متن هایی به صورت آماده در موضوعات مختلف مانند عشق ، شب بخیر ، سلام ، عصبانیت ، خوشحال بودن ، حیوانات ، درختان و بسیاری از موضوعات دیگر قرار دارد که شما با انتخاب هر کدام از آنها می توانید متن و یا شکلک مورد نظرتان را برای دوست خود ارسال کنید. همچنین نیازی نیست که حتمآ دوست شما برای دیدن شکلک ها و متن های آماده این نرم افزار آنرا بر روی ویندوز خود نصب کرده باشد زیرا شکلک ها و متن های آماده طوری طراحی شده اند که تمام کاربران یاهو مسنجر بتوانند آنها را ببینند. علاوه بر این این نرم افزار با تمام ورژن های نرم افزار یاهو مسنجر سازگار بوده و شما می توانید از آن در هر کدام از نسخه های نرم افزار یاهو مسنجر استفاده کنید.
دانلود نرم افزار و توضیحات کامل در ادامه مطلب موجود است ...

.: ادامه مطلب :.

دانلود کتاب آموزش راه اندازی و تنظیم یک شبکه کوچک

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیشتر از یک کامپیوتر سر و کار دارید، احتمالاً به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک راه بیاندازید. با اتصال کامپیوترها به یکدیگر میتوانید چاپگر را
بین همه آنها اشتراک بگذارید، از طریق یکی از کامپیوترها که به اینترنت وصل است دیگر کامپیوتر ها را نیز به اینترنت متصل کنید، از هر کامپیوتر به فایلهای کامپیوتر دیگر خود دسترسی داشته باشید و ... در این مقاله کوچک  ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوترها به یکدیگر، انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم. ذکر این نکته باقی است که بخش اصلی مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد.

نام کتاب: آموزش راه اندازی و تنظیم یک شبکه کوچک
نویسنده: محمد علی پور
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 9
برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات سیم کارت Sim Card Data Recovery V3.0.1.5

سیم کارت های تلفن همراه دارای یک حافظه ای هستند که ظرفیت چندانی ندارد اما اطلاعات مهمی را معمولا در خود نگه داری می کند. اطلاعاتی مانند پیامک های ارسالی و دریافتی ، لیست مخاطبین و لیست تماس ها از جمله مواردی است که در بسیاری از گوشی های موجود در بازار می توان آنها را به دلخواه در حافظه گوشی و یا در سیم کارت ذخیره کرد. تا به اینجا همه چیز ایده آل به نظر می رسد اما اگر اطلاعات خود را که در سیم کارت ذخیره کرده اید از دست بدهید چه خواهید کرد؟ در چنین شرایطی استفاده از نرم افزار Sim Card Data Recovery یکی از بهترین گزینه های پیش رو خواهد بود. این نرم افزار به سادگی قادر به بازیابی اطلاعات انواع سیم کارت ها است. آخرین ورژن این نرم افزار کاربردی را هم اکنون می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.

.: ادامه مطلب :.

دیدن مکان دوستان روی نقشه

خدمات نوين و پيشرفته "نقشه مجازي ايرانسل" با نام تجاري "نما" براي اولين‌بار در كشور و به صورت آزمايشي از روز شنبه 11 دي‌ماه در شش كلانشهر تهران، كرج، تبريز، اصفهان، شيراز و مشهد مقدس به مشتركين ايرانسل ارائه مي‌شود.

به گزارش ايلنا، اين سرويس مي‌تواند با تشخيص مکان قرارگيري مشترکین در تمام نقاط تحت پوشش شبکه تلفن همراه ايرانسل، کاربردهای متنوعی را به آنان ارائه كند.

مشتركين ايرانسل، به کمک این سرویس می‌توانند موقعیت جغرافیایی دوستان خود را معین كرده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهند، بدین صورت که موقعیت دوستان از طریق پیام‌کوتاه (SMS) و یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) به مشترك ارسال می‌شود و حتی وي قادر خواهد بود موقعیت‌ها را بر روی نقشه فارسی رصد كند، همچنين مشترك می‌تواند محل قرارگيري خود را مکان‌یابی کرده و از موقعیت فعلی خود در نقشه آگاه شود.

براي اطلاعات بيشتر و نحوه فعال سازي به ادامه همين مطلب بريد

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : امیررضا
  • تاریخ: سه شنبه 28 دی 1389برچسب:دیدن مکان,دوستان روی,نقشه,ایرانسل,gps,gprs,
  • ترفند جالب و عملی هک پسورد ادمین ویندوز Windows Admin Password Hack

    همانطور که می دانید شما با استفاده از قسمت Create a Password پخش تنظیمات User Accounts می توانید پسوردی را بر روی ویندوز خود قرار دهید تا در هنگام بالا آمدن قفل شود و تنها فردی که پسورد را داشته باشد بتواند آنرا باز کند. اما ممکن شما به دلایل مختلف این پسورد را فراموش کنید و یا قصد ورود به سیستم دوست تان را داشته باشید که ناگهان با قفل ویندوز رو به رو میشوید. در نگاه اول راهی برای ورود به سیستم وجود ندارد مگر با عوض کردن ویندوز اما امروز ترفندی را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آن به راحتی می توانید پسورد ادمین ویندوز را هک کنید. برای اینکار لازم است تا ابتدا فایل ISO را که در ادامه مطلب قرار داده شده دریافت و با استفاده از یک نرم افزار رایت دیسک مانند Nero بر روی CD رایت کنید. پس از اینکار سی دی رایت شده را درون سی دی رام رایانه مورد نظر قرار دهید و پس از آن خواهید دید که دیگر ویندوز در هنگام بالا آمدن از شما پسوردی را طلب نمی کند. در واقع این فایل با اجرا نمودن یک برنامه لینوکس ساده پسورد Administrator را در ویندوز تغییر میدهد و شما با تغییر پسورد مدیر سیستم میتوانید از تمام اختیارات مدیر استفاده کنید.

    مزایای این ترفند:

    - اجرای ویندوز قفل شده حتی با فراموش کردن پسورد آن.
    - هک پسورد ادمین برای ورود به سیستم.
    - جلوگیری از عوض کردن مجدد ویندوز برای باز کردن قفل آن.
    - به هدر نرفتن فایلهای موجود در محل نصب ویندوز.
    - استفاده ی راحت و آسان.
    - تست شده در ویندوز XP و 2000.
    - و...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود رایگان نرم افزار فارسی و جالب خبر چین ارسال ایمیل ناشناس

    خبر چین نام نرم افزار فارسی و بسیار جالبی است که امروز برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار دارای حجم بسیار کم چند کیلوبایتی است و از محیط بسیار ساده ای برخوردار است. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا نامه های الکترونیکی خود را بدون ذکر نام فرستنده ارسال کنید. در واقع ایمیل هایی که شما با استفاده از این نرم افزار به دوستان خود می فرستید بدون نام آدرس فرستنده خواهند بود و فردی که ایمیل را دریافت نموده هرگز نمی توانند آدرس فرستنده ایمیل را بیابد. همچنین این نرم افزار به صورت پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف مانند کافی نت ها که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.
    توضیحات کامل تر و دانلود نرم افزار در ادامه مطلب موجود است

    .: ادامه مطلب :.

    ycc

    امیررضا

    ycc

    http://ycc.loxblog.ir

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )

    خوش آمدید با عضویت در وبلاگ میتوانید مطالب خودتون رو با اسم خوتون در وبلاگ ثبت کنید و در نتیجه نام شما در جستجوی گوگل هم ثبت میشه با عضویت در وبلاگ وای سی سی vpn فیلتر شکن و کلی مطالب جالب برای شما ارسال میشود

    اولـیـن و بـه روز تـریـن وبـلـاگ دانـلود بـرنـامـه (برنامه های جالب، مطالب جالب، مفید و کاربردی )